Hizmetlerimiz

PİLATES

ALETLİ PİLATES

MAT PİLATES

Kas gücünü ve esnekliğini artırmak, vücudun genel sağlığını iyileştirmek amacıyla uygulanan bir egzersiz sistemidir. Egzersizler mat üzerinde ya da özel olarak tasarlanmış aletlerle yapılır. Klinik pilates skolyoz, kifoz, bel boyun fıtığı, boyun düzleşmesi gibi omurga problemlerinde ve duruş bozukluklarında çözüm olarak; ankilozan spondilit, fibromiyalji gibi hastalıklarda ağrıları gidermek amacıyla fizyoterapist eşliğinde kişiye özel uygulanan egzersizlerdir. Medisport Pilates vücudunuzu en ideal formuna kavuştururken postural sorunlarınızı da çözmeyi hedefler. Bunun için vücudu 360 derece analiz eden, bu sayede sizi her açıdan değerlendirmemizi sağlayan vücut ve postür analiz cihazı kullanılır.

BOKS & KİCK BOKS

Tüm vücudu çalıştırır. Kilo vermek ve sıkılaşmak için en etkili spor dallarından biridir. Aerobik ve anaerobik özelliği yüksektir. Yüksek kalori harcatır. Stres azaltır. Koordinasyonu geliştirir. Özellikle el, göz, ayak koordinasyonunu attırır. En önemli özelliklerinden biri de kişinin özgüvenini arttırmasıdır.

KLİNİK PİLATES

Klinik pilates skolyoz, kifoz, bel boyun fıtığı, boyun düzleşmesi gibi omurga problemlerinde ve duruş bozukluklarında çözüm olarak; ankilozan spondilit, fibromiyalji gibi hastalıklarda ağrıları gidermek amacıyla fizyoterapist eşliğinde kişiye özel uygulanan egzersizlerdir. Medisport Pilates vücudunuzu en ideal formuna kavuştururken postural sorunlarınızı da çözmeyi hedefler. Bunun için vücudu 360 derece analiz eden, bu sayede sizi her açıdan değerlendirmemizi sağlayan vücut ve postür analiz cihazı kullanılır.

ZUMBA

Strese iyi gelir. Vücudu sıkılaştırır. Kilo kaybı sağlar. Eğlencelidir. Sosyalleştirir. Bir zumba seansında 600 ile 1000 arası kalori harcanır.

ÇOCUK CİMNASTİĞİ

Cimnastik hem kız hem de erkek çocuklara hitap eden fiziki ve ruhsal gelişimi sağlayan özellikle başlama yaşı 3 yaş olduğu için tüm sporların öncesinde yer alabilen, tüm çocuklara yönelik olimpik bir branştır. Jimnastik çocuklar üzerinde fiziki gelişimi sağlarken aynı zamanda da estetik bir görüntüye sahip olmalarını, boylarına göre kilo ve vücut kas kitlelerini dengelemelerini sağlamaktadır. Cimnastik branşı tüm spor branşlarının temelini oluşturur. Bu temel eğitimi almış olan çocuklar ileride branş değişikliği yaptıklarında dahi, herhangi bir bireysel veya takım sporuna bir adım önde başlayacaklardır. Kısacası cimnastik, denge, kuvvet, çabukluk, esneklik, el-göz / sinir-kas koordinasyonu, kontrol ve bedenini bilinçli bir şekilde kullanabilme yeteniği kazandırmaktadır. Cimnastiğin çocuklara faydaları: Kas kemik yapısının kuvvetlenmesi, Sinir-kas koordinasyonunun mükemmel seviyeye ulaşabilmesi, Bedenlerini daha bilinçli bir şekilde kullanabilme ve esneklik kazanabilme, Daha sosyal ve dışa dönük bireyler, Hiperaktif çocuklarda daha sakin davranış durumu, Denge sorunu yaşayan çocuklarda olumlu yönde ilerleme, İletişim kuramayan çocuklarda sosyalleşebilme, Yaşıtları arasında daha aktif ve girişken olabilme olarak sayılabilir.

TEMEL JİMNASTİK

Temel Jimnastik eğitimi çocuklarımıza Denge, Kuvvet, Çabuklu, Esneklik, El-Göz Koordinasyonu, Sinir-Kas Koordinasyonu, kontrol ve bedenini bilinçli bir şekilde kullanabilme yeteneği kazandırmaktadır.

RİTMİK JİMNASTİK

İsveç kökenli bir spordur. Oyunculuk, bale, müzik ve pandomin ile birlikte yapılır. Sadece bayanların yaptığı bir branştır. 1983’te Olimpiyatlara dahil edilen Ritmik Cimnastiğin kendine özgü kuralları ve puanlama sistemi vardır. Türkiye’de 1982 yılında başlayan Ritmik Cimnastik bir yarışma dalı olarak yenidir. Yalnız bayanların yarıştığı branştır. Artistik cimnastikte aletler sabit olmasına karşın, ritmik cimnastikte taşınabilir aletler kullanılmaktadır. Bunlar; çember, top, kurdele, ip, labuttur. Her yıl bunların bir tanesinin kullanımı iptal edilir.

WORK OUT

Workout genel güç ve kondisyon programıdır. Temel fiziksel özelliklerin gelişimini hedefler. Bu özellikler şu şekildedir; Kardiyovasküler Kapasite Dayanıklılık İş yapabilme kapasitesi Güç Esneklik Patlayıcı Kuvvet Hız Koordinasyon Çeviklik Denge Fonksiyonel hareketler vücut geliştirme programlarının aksine tüm vücudu dengeli bir şekilde çalıştırır. Bu da antrenmanlarda daha fazla yarar sağlanmasına neden olur. Yapılan bu antrenmanların en iyi avantajı kısa sürede vücutta kendini göstermesidir. (WOD- Work Out Of The Day) Her gün farklı bir program yapılması bir diğer özelliğidir. Antrenmanlar kendi vücut ağırlığını kullanarak, serbest ağırlıklar kullanarak ve çeşitli ekipmanlar kullanılarak yapılabilmektedir. Bu sporun hitap ettiği kitle geniştir. Profesyonel sporcular branşlarına destek olarak bu sporu yapabilir. Yarışmacı düzeyindeki sporcular yapabilir. Temel fiziksel özelliklerini geliştirerek daha sağlıklı olmak isteyen ve bu sporu yapmasında sakınca olmayan sedanterler tercih edebilir. Bir uzman tarafından destek almadan bilinçsizce yapılması sakatlıklara sebep olabilir. Merkezimizde workout antrenmanları fizyoterapist kontrolünde yapılmaktadır.

Athletic Training

Sporcuların spordaki yeterliliklerini arttırmak için kullandıkları fiziksel ve zihinsel kondisyon programıdır. Sporcuların sezona performansı yüksek bir şekilde başlamaları ve sakatlıkları minimum seviyeye indirmek hedeflenir. Sporcuların sezon içerisinde yaşadıkları sakatlıklardan sonra sahaya daha hızlı ve kuvvetli dönebilmeleri için tedavi ne kadar önemliyse atletik performans çalışmaları da bir o kadar önemlidir. Sporcuların branşlarına göre yapılan farklı antrenman metotları ile sporcunun performansının en üst seviyeye ulaşması hedeflenmektedir.

KLİNİK BESLENME

Temel amacımız her zaman hastalıklarından korunmak olsa da doğru bir beslenme ile hastalık komplikasyonlarını azaltmak ve önlemektir. Sporcu Beslenmesi: Sporcuların performanslarını en yüksek düzeyde tutabilecekleri, maç öncesi/sonrası, antrenman öncesi/sonrası en doğru beslenmeyi hedeflemektir. Kurumumuzda bulunan 3D görüntüleme teknolojisi ile vücut analizi yapıldıktan sonra elde edilen verilere ve yaşam standartlarınıza uygun beslenme listeleri yine sizinle birlikte düzenlenmektedir.

SPORCU BESLENMESİ

Sporcuların performanslarını en yüksek düzeyde tutabilecekleri, maç öncesi/sonrası, antrenman öncesi/sonrası en doğru beslenmeyi hedeflemektir. Kurumumuzda bulunan 3D görüntüleme teknolojisi ile vücut analizi yapıldıktan sonra elde edilen verilere ve yaşam standartlarınıza uygun beslenme listeleri yine sizinle birlikte düzenlenmektedir.

DİYETİSYEN

Besin öğelerinin vücuttaki metabolik ve fizyolojik rollerini araştırmakta; beslenme ile ilgili hastalıkların tedavileri ve hastalık komplikasyonlarının önlenmesi ile ilgilenmektedir. Açıkça anlatmak gerekirse diyetisyen besin ve beslenme bilgisini sağlığı geliştirmek, hastalıkları önlemek, en aza indirmek için kullanır. Sadece kilo almak veya vermek değil, hastalıkları önlemek, iyileştirmek, sporcu performansını arttırmak için de yardımcı olur.

YOGA

Yoga zihni yeniler, bedeni rahatlatır ve olumsuz düşüncelerden uzaklaşmayı sağlar. Odaklanma hissini canlandırarak konsantrasyon ve hafızayı güçlendirir. Yoga, özellikle omurga etrafındaki kaslar üzerinde esnekliğin artmasını ve kasların güçlenmesini sağlar. Yogadaki nefes çalışmaları kaliteli nefes almayı sağlarken solunum sisteminin gelişmesine de yardımcı olur.

MEDİKAL SPOR MASAJ

WATSU TERAPİ

Watsu vücut ısısına uygun havuzda yapılan beden, zihin ve psikolojiye iyi gelen bir terapidir. Zarif ve akışkan hareketlerle yapılan esnemeler, ağrıya neden olan kasların yumuşayıp esneklik kazanmasına yardımcı olur. Solunum hareketleri ile kan ve lenf dolaşımını arttırarak sinir hatlarının üzerinde belli noktalara uygulanan basınçla sinir sisteminin daha aktif çalışmasına yardımcı olur.

PSİKOLOG

Spor faaliyetlerinde bulunan herkes, hem fiziksel hem de psikolojik yüklemelerle karşı karşıyadır. Bu yüklenmenin etkilerini en aza indirmek için yüklenmeye sebep olan faktörlere karşı önlemler alınmalıdır. Spor psikolojisi, spor yapanlarda antrenmanların verimliliğini arttırma, motivasyon, öğrenme süreçlerini hızlandırma, performansın önünde çıkacak olası ruhsal engelleri ortadan kaldırmayı amaçlar.